Pulver som ser ut som knark..eller mjöl








Fick hem ett paket på lite grejer jag beställde förra veckan, äntligen! Som jag har väntat! Det blev en massa ögonskuggsburkar samt foundationburkar, gillar verkligen shiftern på foundationburken! Man kan som vrida runt den så den täcker hålen när man inte använder den! Perfekt för att slippa få en massa puder i nessesären och liknande! Sen blev det lite grundmineraler som jag hoppas ska göra lite magi med min formula, återstår att se iaf.

Nu väntar jag bara på att min mineralmixer ska komma fram, dock ser det tungt ut när man kollar på dess tracking-id.. Men den som väntar på något gott eller vad man nu brukar säga.
Passade även på att organisera om alla mineraler och burkar till varsin kartong, den vänsta är för mineraler och den högra för verktyg och burkar : ) mycket bättre än tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0