Hemklickat








Fick en glimt av dessa ursöta buntband och kunde inte motstå att klicka hem två paket. (God damnit paypal, du gör impulsshoppandet så mycket enklare, but I still love you). Dessa hittar man iaf här

Piano



Typ helgen


Var och sminkade Frida och Lena här i helgen. Superkul, lite ovant att sminka andra då man är så van att kleta grejer i sitt eget ansikte men det är himla nyttigt att få öva! Stort tack till dom för att de orkade stå ut med mig en eftermiddag xD


På Lena använde jag mest produkter jag gjort själv; foundation, rouge, cremeskuggor i svart och guld. Annars använde jag MUS pollution och 24 karat för att mätta cremeskuggorna samt ett nude-läppstift från make up factory och lite concealer och puder för att tona ner ögonbrynen. 

Fridas bas var redan färdig så här använde jag mest skuggor från 88-paletten (den matta) samt MUS pollution

Vi beställde även smink från cherryculture.com! Jag klickade hem typ 20 läppstift och div läppennor och eyeliners!
Typ Yeah!





Och så har jag ritat lite, försöker komma underfund med hur man använder markers och så har jag påbörjat ett realismporträtt, är typ håret kvar men det är inte den roligaste delen enligt mig så jag får se när jag orkar med att göra klart den! Men typ.. ngn gng så!

RSS 2.0