gshuiagf

Bara för att jag ritade den i 1000px*1000px och laddar upp den i 600px*600px så ska självklart alla linjer bli jättekonstiga .___. Men det bjuder jag på. Sånt här ritar jag iaf när jag håller teckna manga kurser med min fina vän Sean. Det är asroligt :3

hesten

Om jag hade gått bild och form så skulle den här bloggen vara fyllt av sånna här härligheter.

fyjidfk

Fullt upp i veckan = inte hunnit rita ngt. Men det kommer lätta upp i slutet av februari

Sing until our voices goes out


Nyakun

Lånade Seans dator och tablet medan han gjorde körkortsprovet på min dator.
Blev det här, kul att rita något man inte ritar varje dag eller ngt.

RMD3


RMD2

Försöker fortfarande lista ut hur man inte får hackiga linjer på RMD's hemsida, men inga framgångar än så länge. Morr.

Beatmeet

Typ såhär coola kommer vi vara på beatmeet, kom och se oss den 18e februari 20.15 på scen2


Rolling Girl


RMD


Pair of hearts


Fredagskludden

Kan erkänna att jag är sugen på en boxee. Tänk att fylla en sådan med en massa fin anime och olika serier. Det vore som inte helt fel tycker jag.

Dagens kludd

Kom fram till att mitt liv inte var tillräckligt intressant för att blogga om vardagssaker. Så tänkte att jag kunde dela med mig av mina skisser och kluddar istället, mycket roligare.

RSS 2.0