Tiden den går

Bifogar en video från den alternativa modevisningen. Tack alla som kom och tittade! Det var superkul att vara med iår och jag har stora planer inför nästa gång! (hoppas bara att jag lyckas få till det som jag vill ha det X'D). Ska ta riktiga bilder på alla kläder senare som jag kommer lägga upp så fort jag hunnit ta dom! Sen kommer det säkert komma upp en video på Dirty Institutions spelning från hamnmagasinet.
Sen fick jag till min förtvivlan veta att jag har nationella i matte C imorgon och jag har inte pluggat något på jättelänge, så jag vet iaf vad jag ska göra ikväll. Men jag hoppas att ni där ute har det bättre gällandes skolarbeten och allt det där. Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: David

Du var awesome :D

2010-05-25 @ 00:42:07
Postat av: Annie

Svar: Ja, det tycker jag minsann att vi får göra.

och ska jag uppdatera dagligen, då får du minsann göra det också ;D

2010-05-25 @ 20:26:46
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0