Spår av sommar

Händelserik dag idag ändå. Jobbade imorse, hade en lektion inför en högstadieklass med min bästa vän Sean. Det var himla uppskattat och vi fick jättebra kommentarer på utvärderingen, det är sådant som värmer och piggar upp. Sen bar det av till skolan för att försöka arbeta med årsredovisningen, men av någon anledning så kan jag inte koncentrera mig på skolan längre (jobbar nog bäst hemma, jobbigt nog). Efter någon timme bar det av till stan för att köpa dragkedjor och knappar, hittade även ett askoolt tyg som ska bli två par shorts, ett par till mig och ett par till vår lilla krabat Hector på två år! Sen passade jag även på att införskaffa ett par mysiga byxor och två nya linnen. Kvällen har spenderats med bokföring och ekonomi och jag kom med lättnad fram till att mitt ufföretag har gått plus under året! och jag har ganska mycket pengar under eget kapital vilket är himla fint må jag säga!
.
Sen kände jag mig så pass duktig att jag tog med kameran ut för att ta lite kort och passa på att uppdatera bloggen nu när jag ändå unnar mig lite tid över till annat. Passar även på att bifoga en "sneakypeak" på en av uppsättningarna som kommer vara med imorgon på modevisningen.
(Klicka på den för att se helbild)

Kommentarer
Postat av: David

Grymt snygga kläder du fixade, Jasmin! Du är the shit!

2010-05-23 @ 15:26:44
Postat av: Kotaku

Det var sjukt nice att hålla kursen :3

Förövrigt så var kläderna jätte fina. Du borde prova köra på det temat du tänkte på tidigare för nästa år Hint hint

2010-05-23 @ 17:46:30
Postat av: Jasmin

Tack så mycket David! Blir jätteglad!



Jadu Sean, jag tror att jag kommer köra något åt det hållet. Vore himla kul faktiskt. Plus att det skulle bli något extra från allt annat!

2010-05-24 @ 12:41:14
URL: http://vinterdvala.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0