queen of hearts

Oj, vad tiden går fort. Jag har haft så fullt upp i veckan att det inte har blivit någon tid över till bloggen. Kan i alla fall berätta att jag fick hem 20 meter tyll på posten och 2 sminkpaletter. Internet är en himla bra grej du. Just nu sitter jag och panikar sådär lite smått inför modevisningen som kommer vara om två veckor, tre timmar och femton minuter. Så morgondagen går åt till att sy sista uppsättningen. Dock så vill jag inte sy det plagget som jag hade tänkt, så nu måste jag verkligen komma på något som jag kan göra med det materialet som jag har.
.
Vad skulle du vilja se på modevisningen? Ge mig lite inspiration.

Kommentarer
Postat av: David

Nått särskilt tema på kollektionen? Annars en riktigt söt klänning elle kjol! x)

2010-05-09 @ 01:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0