Plusgrader

Kommer med en kort uppdatering sådär innan jag går och lägger mig. Studenten kommer om fyra veckor och tiden bara flyger iväg och jag hinner inte riktigt med allt som borde göras. Men denna vecka är det i alla fall kulturnatta och ställena att vara på är 19.30@Hamnmagasinet för att se på Dirty Institution, ett rockband som kommer framföra sina egna låtar och 23.30@rådhustorget för att titta på den alternativa modevisningen!
.
Tänkte även passa på att tipsa om en superkreativ fotoblogg klicka här för att se. Jag hittade den här killen på bilddagboken och nu har jag även hittat till hans blogg.

Kommentarer
Postat av: David

I'll be there :D

2010-05-20 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0