Det är onsdag

Bifogar en video från spelningen på kulturnatta. Dirty Institution när de spelar sin egna låt blinded.
På fredag är det inlämnningsstopp för alla skoluppgifter och sen är jag typ klar med det där som kallas skola. Det som jag har kvar att göra klart på dessa tre dagar är:
- Fixa det sista på årsrapporten
- uppsatsen för projektarbetet
- en folder för information och layout B
- En redovisning om pirater med Annie
- göra klart en hemsida för webbdesign A
Senare idag ska jag rida och efter det blir det greys <3 och skolarbete, ska försöka göra klart årsrapporten då. Det är rep imorgon också, det är något som jag ser fram emot otroligt mycket. Ska bli himla kul att skriva några nya låtar. Sen funderar jag på om jag ska baka lite på Lördag och dra mig in till lolitapicknicken eller inte, vore himla kul att komma ut och göra något, men om vädret är som det varit i veckan blir det inte lika kul. : / Vad ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Hampe

"Det här är ett privat videoklipp" oh snap

2010-05-26 @ 19:28:19
URL: http://hampe.tumblr.com
Postat av: Julia

Vi gjorde de tre första klippen privata. Fridas order ^^ men den fjärde med Oathkeeper går att kolla på :) du kan länka den istället om du vill :)

2010-05-26 @ 20:44:21
URL: http://juuliiiaas.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0