Dagens tips!

Hela helgen har jag legat i sängen med feber och spenderat all vaken tid framför denna serie. Tyckte den var ganska söt, och nu när jag sett ut första säsongen så passar på att tipsa er om den!
Supernatural är en drama/skräckserie som utspelar dig i USA. Den handlar om de två bröderna Dean och Sam Winchester som jagar och dödar demoner och andra paranormala varelser. I början av serien försvinner deras pappa utan spår och man får följa brödernas sökande efter honom, och även följa med på deras äventyr när de räddar oskyldiga människor från hemska varelser.
Så för er som gillar att se på skräckisar som jag är det här en helt okej serie! Det som jag kan tycka är lite tråkigt är att det tar ganska lång tid innan historien börjar komma igång ordentligt, men det gör inte så mycket för min del eftersom jag får veta mer och mer om olika legender och sägner! Kan knappt vänta tills jag får påbörja säsong två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0