Andas ut

Klicka på bilderna för att se dem i full storlek.
Oj, vilken dag! Idag har det varit fullt upp med arbete eftersom alla skoluppgifter hade deadline idag. Jag har gjort klar min uppsatts till projektarbetet, hemsida till Webbdesign och folder till information och layout B. Om ni klickar på bilderna kan se se hur foldern blev. Dock slarvade jag en massa i slutet, men det får vara så.
.
Sen var jag på stan med min mor idag. Vi införskaffade handskar till balen och en jättefin hårkam som ska bäras vid samma tillfälle (se bild). Sen letade vi skor på alla affärer som fanns, men de enda vi hittade som faktiskt passade min fot var ett par vagabond för 700kr : < Smala fötter är ingen hit. Men det var himla fina skor i alla fall.
.
Jag bestämde mig även för att skippa yran idag, kände att skolarbetet var lite viktigare och sedan var det inget vidare väder heller. Men om du var där så kan du ju alltid lämna en kommentar om hur det var. Nu ska jag bara njuta av att inte behöva göra någonting alls och kanske till och med se ett avsnitt av super naturals. Hare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har inte heller nån aning om hur det blev. Jag och Danne somnade efter middagen och vaknade efter 22. Var inte spec pepp på att dra ut då xD

2010-05-29 @ 16:41:25
Postat av: Therese

Jo, jag och Hanna fick ihop det till slut.. Det synes verkligen på Katarina hur arg,ledsen och irriterad hon var.. Men hon lackade aldrig..Utan typ fortsatte låta glad och så, man kände verkligen värsta skulden när man bad om hjälp! Hon var så stressad alltså ._.

Och Sara typ satt hela tiden och bah" Jag önskar jag kunde mer om ekonomi ;__; Det är så synd om Katarina"

2010-05-29 @ 17:05:57
URL: http://ihuvudetpatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0