Hurtigheter


Hade tänk komma igång med träningen här igen så jag bestämde mig för att börja lite roligt och fixa en egen bok där jag skriver in olika övningar som jag tycker om, recept på bra mat, träningsdagbok där jag skriver dagens aktiviteter för att hålla koll på vad jag har tränat etc. Idag påbörjade jag även på ett tolv veckors löparprogram för att bygga upp grundkonditionen igen (om jag nu ens hade någon från början).
Jag själv rekommenderar att göra en egen personlig träningsbok då jag själv får lite motivation, lär mig nya övningar och andra nyttiga träningstips när man är och letar efter information att fylla boken med. Sen skadar ju aldrig lite färger heller.
Imorgon ska jag iväg och fika med David, något som jag ser fram emot då det var ett tag sedan vi träffades : ) Sen taggar vi helgen med inflyttning och fest hos en av mina bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: David

Inlägg med mitt namn i gillar vi.

2010-07-21 @ 00:19:19
Postat av: Annie

Inlägg där jag kallas bästa vän, det gillas!

Pussen<2

2010-07-22 @ 23:38:57
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0