Fanservice ; D


Jag passade på att rita lite när jag är hemma hos föräldrarna. 
Oj, jag har haft fullt upp de senaste dagarna, nu har jag i alla fall flyttat in i en lägenhet ca en mil utanför Umeå med pojken. Det är verkligen superfint där och det känns lite småsynd att man ska byta till en annan lägenhet inne i stan om ca en månad. Jag är i alla fall en stolt ägare av kaffekokare, vattenkokate, juicepressare, mackjärn etc! Så kom över någon dag och drick te eller något vettja! 

Sen som utlovat har jag ritat; David, Lena och Lady gaga : > som steckgubbar!! Vilken grej!David och Lena, ni får min tillåtelse att ta bilden på er själva och använda den som ni vill x'D

Kommentarer
Postat av: David

Vad fin jag blev, Jasmin x] Dock måste jag säga att du gjort ett stort fel! Mina handkontroller till xboxen är TRÅDLÖSA! Mycket fel! Annars var det ett mästerverk! :D

2010-07-25 @ 22:42:00
Postat av: Annie

jag vill också vara en streckgubbe : D

2010-07-25 @ 22:43:42
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Dante

Jag vill också vara fanservice : D



Wait.. det vill jag inte tror jag xD, det var bara som upplagt för att skriva det sry, dessutom ville jag lätta upp stämningen lite : ).. vilken stämning kanske du undrar?.. stämningen hemma hos mig så klart! Så varför skrev jag detta på internet då jag är den enda hemma och då jag bara skulle kunna prata med mig själv och inte skriva det här kanske du undrar?...Oh SHI-

Postat av: Lena

XD MEN AWESOME! And now:

HELA BANDET! : D

2010-07-26 @ 03:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0