En rubrik

Det börjar kanske märkas vad jag ritar nu för tiden va? Börjar tycka att det där med fanservice är himla kul. Plus att man får en rejäl dos anatomi att hålla på med också, dock har jag inte riktigt bemästrat den konsten än. Men jag övar.

For hem till föräldrarna idag för att fixa lite, slutade med att jag såg ut som en blodig dalmatin. Målning av hus och rengöring av motordelar resulterade i ganska fina svarta och röda fläckar iaf.

Snart bär det hem till pojken och jag ska ta med lite rulltårta att bjuda på : > Kommer troligen inte vara inloggad på msn, facebook etc den kommande månaden eftersom en anslutning på 1mb/sek inte riktigt dög för att surfa runt. Alltså får man kontakta mig via mobilen om det är ngt.

Kommentarer
Postat av: Dante

Hahaha men det är bra, man ska rita vad man känner för, i min mening är det inget fel med fanservice xD

2010-07-28 @ 20:00:08
Postat av: David

Vad söta! :D Men Jasmiiiiin, man ser ju deras trosor! D: Om du inte har nått annat att göra, så kan du rita mig som manga :D Då får du träna på killar också!

2010-07-30 @ 19:51:44
Postat av: Annie

Sv: ingen orsak!

Men, hm... jag vet inte när vi har köttfärssex kanske? xD Kan säkert hitta någon bra torrent eller så? :)

2010-08-07 @ 18:06:45
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv: ingen orsak!

Men, hm... jag vet inte när vi har köttfärssex kanske? xD Kan säkert hitta någon bra torrent eller så? :)



Älskar hur vi kommunicerar via våra bloggar ;D

2010-08-08 @ 13:27:16
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0