Devotion and desire


Känner att det är himla skönt att vara ensam hemma. Jag kan göra vad jag vill när jag vill, sprang till exempel ut på en springtur där innan ett (på natten alltså) utan att bry mig om att jag väcker någon när jag klampar runt i huset efteråt. Sen friheten att äta det jag vill när jag vill är himla fint också. Dagens kost= Gröt, sallad, sallad, lite mer sallad, vatten och naturgodis.
Har också bråkat med lite html-koder som resulterade i en ny design till bloggen. Tryck F5 för att komma till en mer färgglad sida. Men nu ska jag sova för imorgon ska jag cykla in till vännäs för att sedan ta bussen in till stan för att äta middag/picknick med en av mina bästa vänner. Vi har även turen att få se Salem al fakir imorgon, har jag tur och får en bra plats i publiken ska jag nog ta kamerans (och min) konsertoskuld också.. Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0