Citysommar

Vad som sagt på sommaren i city igår och såg Sweet seeds, Max Fender, Birgit Lindberg och Salem Al Fakir. Hur fint som helst var det. Eftersom att jag är ensam hemma fick jag ta mig till bussen på egen hand så jag cyklade en mil och kom fram aningen tidigt till busshållsplatsen. Men efter ca två timmars väntande kom den äntligen och efter en timmes åktur var jag äntligen framme i stan för att möta upp Annie. Vi åt middag i sf-parken och tog sedan en bra plats vid scen tidigt för att kunna få bättre bilder.

For efter spelningen hem till Linus med Hanna och Daniel, var uppe till tre och klev upp klockan 7 för att ta bussen och sedan cykla hem. Ikväll ska jag och Linus åka och se på Fristad, men vi får se om kameran hänger med eller inte. Jag tackar i alla fall för en trevlig kväll och ska nu ut och fortsätta förbereda målandet nu när regnet väl har lagt sig.

Kommentarer
Postat av: Annie

Dina bilder vart himlarns mysiga!

Jag ska sätta mig och redigera lite fler senare i helgen/veckan. Har 1200 konsert bilder på två dagar. Vilket jobb att ta fram dem som faktiskt blev bra.

Hade en superfin kväll med dig i förrgår. Puss baby!

2010-07-10 @ 12:50:13
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Annie

Hihi, jag har mina moments jag också!

Men Gud så kul, vars i stan? :) blire inflyttning innan sommarens slut eller?

2010-07-11 @ 12:11:18
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0