En tidig morgon



Tänkte visa detta mysiga armband jag fick från pilgrim igår : >

Idag har jag varit vaken sen klockan kvart över åtta. Anledningen är för att jag blev uppringd om en arbetsintervju och har inte kunnat somna om efter dess. Nästa vecka, på onsdag, ska jag alltså iväg till pricewaterhousecoopers och hoppas på heltidsjobb. Nervöst. Sen att jag inte vet om jag kommer plugga eller arbeta till hösten nu gör det hela inte bättre, jag föredrar att ha lite kontroll över mitt liv.
Just nu så är älsklingen go' och lagar mig frukost/mat : > Sånt uppskattas alltid, vilken man jag har <3 Senare idag blir det nog en sväng på stan, behöver egentligen skaffa ett linne som faktiskt är helt. Sen lutar det mot volleyboll närmare kvällen, en himla kul sport som jag är nådigt dålig på x'D Men man kan ha kul ändå säg.

Kommentarer
Postat av: David

Oh, lycka till på försöket att få jobb! Jag håller tummarna! Men vad är det du ska få göra där då? ^^

2010-08-17 @ 10:16:44
Postat av: Annie

Hola snygging!

Det gick bra att du sov hos mig till lördag, tänkte eftersom vi ska på fest och så på fredag så är det ju skönt att ha någonstans att sova? ;)

Min pappa skulle fixa fram Vampires Sucks åt oss också om han kommer ihåg det, woho!

ses på torsdag, ring om du behöver mig ;D

2010-08-17 @ 16:32:13
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0