Boendet i brännland


En snabb visning av lägenheten som vi bor i just nu. Sen om tre veckor flyttar vi in till centrum. Men nu får ni iaf se hur vi har det just nu ; D


Arbetsplats/matbord



Vår episka frys

Här har vi några bilder på lägenheten. Har äntligen orkat ta fram kameran och ta några halvdanna bilder för att visa er : > Förövrigt har det varit en ganska händelserik dag även fast klockan bara är tre. Har fått ett ganska speciellt samtal som jag kanske berättar mer om i ett annat inlägg någon gång och så har jag fått mitt schema från "institutionen för estetiska ämnen" som förövrigt äger. Under moment 1 kommer jag få läsa bland annat musikteori, enseblesång, enseblespel, sångguide, text&musik, folkmusik, visa & körsång etc! "I momentet utvecklas förmågan till text och musik skapande. Vidare utvecklas musikaliska kunskaper, och musikalisk bredd genom instrumentanvändande ensemblemusicerande." Sedan under moment 2 verkar det bli inspelning i studio samt uppträdande på scen och under moment 3 är det mer musikteori. Åh vilken rolig termin känner jag bara!

Kommentarer
Postat av: David

Episk frys och episk lägenhet. Såg jättemysigt ut! :)

2010-08-13 @ 21:47:39
Postat av: Anonym

Det där är en riktigt fin lägenhet, skulle typ ge mitt liv för den! AVUNDSJUK!

2010-08-14 @ 12:23:13
Postat av: Anonym

/Annie

2010-08-14 @ 12:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0