Just chillin'

Chillar i Pengsjö och är hundvakt veckan ut. Sen tycker jag att ni kan hitta på något med mig nästa vecka! För det är min sista lediga vecka på ett tag nu för sen börjar jag arbeta heltid. Kan inte beskriva hur skönt det ska bli att få göra något på dagarna, har varit ledig sen juni. Så efter fyra månaders "vad ska jag göra idag" blir det awesome med att få sysselsätta sig men något. 

Idag har det planerats en hel del också! En hemlis och en massa planer för nästa uppcon, Sean vill nämligen att vi ska cosplaya och jag försöker frenetiskt komma på något som är kul men jag inte kan faila på. Sjukt svårt men jag ska försöka lägga upp skisser på vad det står mellan senare.

Kommentarer
Postat av: David

Har du inga planer alls? :0 Jag har inte så mycket för mig heller, faktiskt!

2010-09-26 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0