Dr.Morgan

Passar på att slänga in en kort uppdatering nu när jag är hemma hos föräldrarna och faktiskt har tillgång till internet. I helgen hade jag och Annie planerat att spela "Zelda ocarina of time". Vi hann börja där på fredagen innan Linus, Hanna och Sam svängde förbi och vi stack ut för att äta middag och sedan återvända till att spela modern warfare 2 istället, alla fick köra skoter och skjuta med sniper och jag kan stolt säga att jag inte var så dålig ändå! Jag och Annie for till bondens marknad under lördagen och vi passade även på att köpa ansiktsmask och ha minispa medan vi fortsatte med vårat zeldaspelande och kvällen blir minnesvärd på sitt sätt. Kan ju lägga in att Annie är bäst iaf.

Sen har jag kommit fram till att jag har en ganska ohälsosam relation till smink, har suttit och fixat önskelista på en massa saker som ska beställas. På listan är bland annat en massa läppstift (Jag äger bara ett knallrött) och en hel del läppglans (Här har jag iaf lyckas samla på mig 3 st!). 

Imorgon ska jag och Linus bråka lite med bredbandskillarna och se till så att vi får igång vårat internet i lägenheten så fort som möjligt och jag ska även ta med mig kameran till lägenheten och försöka ta lite bilder så folket får se hur det ser ut!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Aww :3 Zelda Ocarina of Time är mitt favvospel <3

2010-09-13 @ 22:46:01
URL: http://hinagiku.blogg.se/
Postat av: Annie

äsch, bäst och bäst. Jag bara tycker om dig himla mycket. Och då måste jag ju ta hand om dig liksom.

pussen

2010-09-14 @ 16:34:05
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0