När Jasmin får spendera pengar (Y)


Bjuder på brusiga och busiga bilder direkt från kameran (Y)
Här har i alla fall spenderats pengar ojojoj men värt var det. Har länge velat framkalla foton på roliga vardagssaker och har nu äntligen tagit mig i kragen för att hänga upp dessa skönheter på kontoret! Bilder som gör en glad kan inte vara helt fel att ha när man arbetar! Sen blev det en sväng förbi MUS och åh vad deras parfym "less is more" luktar gott, fruktigt och lite glassigt på något sätt och sådär lagom sötfräsch, den bor nu i mitt badrum! Cliniques trestegsserie fick även följa med hem, jag förväntar mig under när det gäller hyn! 

Sen kanske det mest spännande som nu bor under min säng är alla pigment och diverse puder/pulver/någonting som är till för att göra eget mineralsmink! Superkul att kunna blanda till den nyans man vill ha själv på ögonskuggan eller rougen : > Int helt fel. Blir till att pressa egna skuggor någon dag när jag har något att pressa i...oO

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud så fin jag var då! Kan inte vänta tills jag sitter uppe på ditt kontor : >

Vars framkallde du och vad kostade det?

2010-10-26 @ 16:18:24
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv: Tack sötnos!

ja, UPPDATERA QWINNA!

2010-11-29 @ 13:21:29
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0