Zombieattack

Sitter just nu hemma hos föräldrarna och ska nog snart lägga mig och läsa Max Brooks "Zombie survival guide", jag blev fast redan på första sidan, en så otroligt rolig (och nyttig) bok. Sen passade jag även på att låna hem Stephen Kings "It" när jag ändå var på biblioteket. Hoppas bara att jag orkar ta mig igenom den 1400 sidors långa pocketbok det faktiskt är. Men jag gillar det illustrerande språket som King använder så det ska nog gå bra ändå. 

Idag var jag på arbetsintervju (som jag inte vet hur det gick på x'D Ingen mening att fråga), sen var jag på Café Göteborg och åt Lunch och efter det hade jag en teorilektion på ridskolan. Kort och gott gick vi igenom hästens foder och det kan summeras med: Hästar äter hö, punkt. Fast se till att höet inte är mögligt, för annars dör hästen. Mata inte hästen med hö som innehåller jordklumpar, för hästen kan dö av bakterierna. Kolla så det inte finns idegran där dom betar, för de tycker om att äta barrträd, men äter de idegran...då dör dom! De tål inte raps, så ge dom inte rapsolja, för då svullnar dom upp! osv. 

Imorgon åker jag till Kristinehamn och kommer hem igen på Söndag, så vi får se om jag hinner uppdatera något när jag är där. Men nu ska jag läsa om zombies! Hur ser dina planer ut för helgen btw?

Kommentarer
Postat av: Vic

Åh, jag älskar Stephen King. Har du läst Carrie? Om inte, gör det! Den är helt fantastisk och skriven på ett väldigt annorlunda sätt.

2010-08-25 @ 22:09:07
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: David

Om du gillar zombies, har jag hört att "Pride & Prejudice & Zombies" är bra. :D

2010-08-26 @ 10:02:05
Postat av: Annie

jag har inte vågat läsa "It" än, ursch!

2010-08-26 @ 19:35:13
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs world war z sedan, Ännu bättre än guiden.

2010-08-29 @ 23:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0