the sound of silence

En del av dagens arbete, jag har nämligen påbörjat att förnya materialet som används till kurserna som jag och min vän Sean håller. Det var mer arbete än vad jag trodde, men kommer kännas bra att dela ut material med mer kvalité.

Idag har städats i lägenheten och så har jag arbetat med tecknarmaterialet. Sen har jag även tagit mig i kragen och fotat lägenheten, bilderna läggs troligen upp imorgon. Kan även nämna att jag och Linus tog oss iväg och såg på Inception också, var en riktigt bra film ändå även fast den hade sina brister i mina ögon (men de lyckades himla bra ändå). 

Men nu ska jag nog försöka dra mig loss från Linus nya bosehörlurar (även fast jag skulle kunna sitta här och lyssna på musik hela natten med dom) blir en tidig morgon imorgon då jag ska iväg och måla klart två hus hemma hos föräldrarna. Sen tycker jag att folk kan höra av sig om det händer något roligt nästa vecka, jag känner mig social och vill hitta på en massa roliga saker!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sugoooooi __ (för att vara sådär riktigt jap-nördig)

Tabellen ser verkligen jätteproffsig ut!

2010-08-13 @ 14:04:23
Postat av: David

Riktigt cool tabell, har man inte tänkt på att det är så lätt att ändra uttrycken. ^^

2010-08-13 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0